Ana içeriğe atla

Obi-wan Dizisine Tenkîd

 

Obi-wan Dizisine Tenkîd

Obi-wan dizisinin 2. bölümünün sonunda, Reva Obiwan’a “Bilmiyor muydun? O yaşıyor Obi-Wan, Anakin Skywalker yaşıyor.” diyor.

Obi-Wan’ın hâl ve tâvırlarına bakacak olursak, Obi-wan sanki Darth Vader kim bilmiyor? Yani Anakin öldü sanıyor. Fakat bu imkânsız olmalı.

Çünkü Star Wars III: Sith’in İntikamı bölümünde, Obi-wan Palpatine’nin, Anakin’e “Darth Vader” dediğini duydu.

Yani dizi de, böyle bir detayı kaçırmaları ilginç olmuş gerçi dizi bir çok yönden eleştirildi.

Ayrıyeten Obi-wan’ın bir anda gücünün gelmesi ve Darth Vader’ı yenmesi’de ilginç sahnelerden biridir.

Darth Vader’ın yıllar sonra Obi-wan’la karşılaşmasında yeniden yenilmesi ve Obi-wan’ında Darth Vader’ı orada yendikten sonra gitmesi de ilginç olaylardan biridir.

Tam fan servis dizisi olmakla beraber, bu dövüş sahnesi hiç düşünülmemiş olmakla beraber, o zaman ki Obi-wan ve Darth Vader kişiliğine de uymamaktadır.

Obi-wan Kenobi dizisinin 2. Sezonu onay aldığı söyleniyor. İnşallah, 2. Sezon’da, 1.Sezon gibi kötü ve hikâyesi saçma olmaz dileğiyle.

Ben senin eserinim.

— Darth Vader, Obi-wan’a

Yorumlar